APEX-ERP სისტემის განახლების მოკლე ინსტრუქცია
APEX-ERP სისტემის მოდულებსა და მონაცემთა ბაზაში შეტანილი ცვლილებების და ახალი მოდულების რეგისტრაციის მიზნით APEX-ERP-ში ჩაშენებულია სპეციალური „განახლების“ მოდული, რომელიც ინტერნეტის საშუალებით შპს „აპექსი“-ს სერვერიდან ახორციელებს სისტემისა და მონაცემთა ბაზის განახლებას.
ქვემოთ მოცემულია სისტემის განახლებისათვის საჭირო ქმედებების ჩამონათვალი:
1. იმისათვის, რომ მოვახდინოთ APEX-ERP სისტემის განახლება, საჭიროა შევიდეთ პროგრამის მენიუში და ავირჩიოთ პუნქტი „მოდულების მართვა“ (სურათი. 1)
2. პირველი პუნქტის შესრულების შემდეგ ეკრანზე ჩნდება განახლების სპეციალური ფორმა (სურათი. 2), სადაც ვიჩევთ შესაბამის ღილაკს „Update“~ მას შემდეგ, რაც დავაჭერთ ღილაკ (Update)- ს, ეკრანზე ჩნდება დამტებითი ფორმა, სადაც მენიუში, „Cheek For Updates“ - ს ღილაკით ხდება სისტემაში არსებული სიახლეების მოძიება. მოძიებული სიახლეები ავტოვატურად მონიშნულია ყვითელი ფერით (სურათი 3)
3. მოდულების საბოლოო დადასტურებისათვის და მათი ასახვისათვის APEX-ERP სისტემაში, საჭიროა მოვახდინოთ ღილაკ Update-ზე ხელის დაჭერა, რომლის შემდეგაც დაიწყება მოდულების განახლება (სურათი
4. განახლების შემდგომ საჭიროა გადაიტვირთოს APEX-ERP სისტემა.
5. გადატვირთვის შემდეგ ახალი მოდულის დამატების შემთხვევაში სისტემა გამოიტანს შეტყობინებას (სურათი 5), ახალი მოდულის გააქტიურება ხდება მოდულების მართვის ფორმიდან (სურათი 6),
6. ზემოთ ჩამოთვლილი პუნქტების თანმიმდევრულად შესრულების შემდეგ მუშაობს სისტემის განახლებული ვერსია.
იხილეთ მიმაგრებული ფაილი.File Attachment(s):
ApexERP_Update_Steps.doc
(545kb) downloaded 42 time(s).